Drömmer....


Säljer av lite möbler hemma så jag får plats med sånna jag faktiskt vill ha, tex så står ett plåtskåp högt på listan just nu. Det eller en riktigt gammal medicinskänk från ett nerlagt apotek, där kan jag nog få drömma läänge. 











En annan sak skulle vara att få en fin arbetsbänk i trädgården full med härliga teracottakrukor som man dränker i filmjöl för att få den vita patinan. Kanske ska börja se mig om efter lite krukor nästa loppisbesök. Lite fina krokar, lådor och spänner till det sen så är det klart. Förstås massa vackra blommor också, ja ni ser ju bilden. Den tog nog inte en dag att samla ihop. Ett drömhem gör ju tyvärr inte det. Ständigt detta letande efter den perfekta saken på rätt ställe. det är en tjusning i det också. 


Kommentarer
Postat av: Sara H

Så vill jag också ha det! Jag har bordet, lite krukor, men ingen stanns att ställa det...ÄN. Men det kommer så småning om! Ni har verkar ha fått det SÅÅ fint hemma, måste se till att komma förbi nästa gång vi är hemma! Kram

2010-05-10 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0