Träning och matlagning...


är det som förgyller mina dagar mest nu, faktiskt riktigt roligt att träna och äta bra mycket "bättre/nyttigare" mat än innan. Nu får man vara lite kreativ med maten också nu när man ska se upp med vissa saker. Ibland tränar vi i grupp, det är extra roligt och då är det bara att göra som chefen säger.




Chefen älskar att vara med på bild, visst är han söt!



Vi får instruktioner, och sen är det bara att köra hårt! När vi inte tränar så lagar vi god mat, det händer att vi gör detta i grupp också ;)



Jag och några till hade med oss egna recept som vi lagade ihop med Georg och åsas recept, så vi gick runt i olika grupper sen hade vi Taberas. Vi åt så en faktiskt somnade, sittandes när vi andra gick in på desserten.



sara och Karin lagar en kyckling och äppleröra gjord på Kesella och lite kryddor



Fullt ös i köket!

 



T lagade Mufflon med tomat och Rosmarin.





Jag hade med mig muffins! Som jag snyggt lägger upp här...

Massa gott i trevligt sällskap! Det får vi göra om snart...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0