Upp & Ner, Before and After

Har gjort lite nya inställningar på min kära jobbdator och sen jag började jobba på Treativ så har jag tagit en bild nästan varje dag. Men några av bilderna har varit försvunna fram tills denna vecka då jag loggade in på mitt gamla admin. Tänkte bjuda lite på några. Det som är roligt är att jag under denna tid helt bara gett upp och tagit bilder beroende på hur jag mått för dagen, har jag varit trött så har jag låtit det synas och inte smilat upp mig, just på en bild ser det ut som jag håller på att somna. Ni ser nog den va? En annan sak jag själv nu inser är hur mina tutteluttisar krympit och att jag numera slipper ha så ont i ryggen. Yeaaajh!
Visst e det kul med "gamla" bilder. 

Kommentarer
Postat av: zzara

Du är så snygg Lina =)

O det syns som tusan nu när man ser de gamla bilderna!!! litenLina nu =) men ändå lika goooo

2010-05-20 @ 18:56:18
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Det säger du bara för att du måste stå ut med mig varje dag haha! Skönt iallafall att slippa att vara så gäääst.

2010-05-20 @ 20:00:10
Postat av: azzii

du är skit snygg bruden:)

2010-05-20 @ 21:03:18
URL: http://azzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0