Nytt badrumsskåp



I vårt badrum har det varit ont om förvaring, speciellt nu när jag slängt ut den enda vi hade typ. jag ersatte det med ett litet i glas, men fasen så mycket snyggare. Dock är jag lite sparsam med vad jag ska ha i, så det blir ju tyvärr inte direkt någon förvaring av det utan mer piff.




en vi tom yta, hm kanske passar mitt skåp här?




T, fick snabbt ta fram borrmaskinen och undersöka det. (nej så här gick det till, jag har tjatat i 2 månader på att få upp det men T ville inte göra märken i kaklet haha, men sen fick han tänka på saken lääänge och kom fram till att det kanske kunde vra snyggt endå) Så en dag vågade han.

 



Toppen! som Montazami hade sagt!


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



TOPPEN :)



snyggt vart det :)



Gilar detaljen med den gamla trälådan ovanför ;)

2010-05-10 @ 12:58:18
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0