♥ MAJ ♥

Vackra vårväder! idag har vi varit uppe tidigt och hunnit med massa. Har precis lagat mat till familjen och alla är mätta i magen. Prinsen & Prinsessan är ute och bygger altan och jag smet in och bloggade lite. Altanen börjar ta form, igår var vi och hämtade första lasset trall och nu pusslas det för fullt där ute. Så här ser det ut just nu.




Osminkad och ledig! Underbart!





Tog mig en sväng om på dansbanan, jag menar altanen. Ska vi räkna mått så är altanen lika stor som min förra lägenhet, typ 10 kvm större faktiskt. Stört om man tänker på det. 60 kvm stor altan.



Finast!



Längst bort ska det bli en rundning, som vi gjort på de andra altanerna. Den röda tråden ska man inte underskatta. Spänd på hur det blir.



Soldäcket längst upp kan man komma till från sovrummet. Sen blir det trappor ner på två ställen.






Favoriten just nu, Herr apa.


Kommentarer
Postat av: zzara

Osminkad och ledig men ändå fantastiskt vacker!!!



Söta Ella är vår allas lilla hjärta.. Och T han bara ler =) hihihi

2010-05-02 @ 16:25:29
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det var väl inget fel på den lägenheten, balkong och allt! Här sitter viiiiii på Liiiiinas balkooooooong!!! ;-)

2010-05-02 @ 20:37:57
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Vad fint ni kommer att få :)

2010-05-02 @ 21:28:30
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0