Köket del 3



Fick ett ryck i helgen och bestämde mig för att göra klart köket. fram med målarpenslen. Målade lite lister och fönstret som vi satt in i väggen. Gjorde stor skillnad. Nu är det bara att måla taket och fixa en ny matta till köket, sen är det klart!





Vi satte upp en knivlist också, blev riktigt coolt. Notera även den nya lampan som jag är skitglad över. hittade den hos min faster, fast då var den orange. Fick låna den tills den dagen dom skaffar höns igen, och då har jag ju bara varit snäll mot hönorna efterso mjag bara gjort lampan snyggare. Vitt is da shit! Även för hönor.



Älskar den! fullkomligt.



Piffade lite på träväggen också. Ett snöre och två gamla spikar, tre klädnypor och några vackra bilder. rena Farbror frej över mig där ett tag. Bilderna köpte jag på förra årets bokmässa. Det har tagit sin tid att fixa rätt spik, och rätt sletna klädnypr. Hörde mig för med Svärmor som hade några stycken, YES!



Det gjorde mycket att få in det gamla fönstret i väggen.



Målade vita lister på det, innan var allt brunt. Men nu ser det bättre ut, passade på att dra en fog också när jag ändå höll på. You can call me Lulu Carter.




Kommentarer
Postat av: azzii

Jätte fint är det:) ser liksom idylliskt ut.. eller hur det stavas. hehe. Kram

2010-05-20 @ 21:05:50
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



NIhar ett otroligt fint hem av det jag sett på bilderna :)



Passar å att önska en kanon helg massa kramar

2010-05-21 @ 10:48:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0