Kärleken håller i sig...

Har varit riktigt sliten denna vecka, igår fick jag åka hem från jobbet och sova vid två-tiden. Kännde mig väldigt yr och trampade några extra steg. Trodde det var vattenbrist men vatten hjälpte inte. Sov fån klockan tre till fem och sen från sju och runt till idag på morgonen. Känner mig fortfarande slö men det känns mycket bättre. Misstänker att det var från mina sprutor, och jag fick en slags allergichock som kroppen försökte arbeta bort, sne hjälpte det ju inte att det var 25 grader och alla blommorna gav ifrån sig pollen. 
Idag ska jag köpa en ny kattlåda till Leo & sen tänkte jag blogga lite, för nu är köket nästan klart där hemma. 
Plus att jag har massa annat skoj att blogga om. Föresten så sjunger vår dator hemma på sista vesren nu, den flimmrar hela tiden så man blir helt galen när man ska sitta vid den. Jag har varit för snål innan men nu är det banne mig dax att hitat en ny. Någon som vet nån bra? Tänkte mig en PC runt ca 5000 kr som mest ska funka till att spela musik, blogga och betala räkningar på. 
Sen vill jag säga grattis till Familjen Lindblom som har fått en liten Dante. Bra kämpat Mamma Jennie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0