Semester!

Gick precis av veckans sista arbetspass, nu väntas flygplan och förhoppningsvis lite sol i ansiktet. Har packat ner löparskorna och har stora förhoppningar på min far att han följer med upp på morgonen och springer en runda med mig. Var hos doktorn igår och fick reda på att jag åter har en luftvägsinfektion, men har fått medicin så jag hoppas att det ska bli bättre. Han sa att den ska göra mig till en ny människa som att jag vore 14 igen HAHAHA! Men jag känner när jag springer att jag bara tar slut... Tydligen så är det så att man inte kan öka sin kondition när man har en infektion, så nu hoppas jag att lite semester och medicin ska göra mig som ny, jag vill iof inte bli 14 igen.
På semestern hoppas jag hitta en parfym. Har en favorit som jag hoppas finns där ner, om inte  annat på planet eller i Tax-freen.
Kram
Lina 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att ni har haft det bra på era två semestrar :) kram

2010-03-25 @ 14:02:37
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det var låååånga semestrar du åkte på! ;-) Skönt! puss

2010-04-02 @ 11:27:41
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0