Snökaos...











Idag och imorgon ska jag vara hemma och kyrera mig från min Bronkit och infektion som jag dragit på mig. Måtte jag bara bli frisk nu. VI har varit sjuka hela 2010 känns det som. Idag ringde dom återigen från dagis och T fick åka dit och hämta en febervarm liten fis, som nu ligger brevid mig och sussar efter ett bad. Supersöt är hon i sin badrock och med lammis om armen. Har fått i mig lite mat men har ingen matlust alls, antibiotikan jag ska äta busar med min mage så den är också orolig och på allt detta så ska det komma in mer snöoväder. Vi som fortfarande inte bor hemma utan kommer nog bli kvar här fram til våren känns det som nu. Tänkte ni kunde få se lite bilder på hur det ser ut där hemma. Fullt med snö och istappar. Det är svårt att njuta av all snö som man antagligen hade gjort om man kunnat bo hemma. MEN ett ljus i allt mörker är att försäkringsbolaget tar min bil och förhoppningsvis blir det pengar så dom kan byta ut det trasiga delarna på den så jag får tillbaka den, annars får jag ut en summa som lät sådär och få se mig om efter en annan bil :( tycker ju så mycket om min bil. Hoppas dom hittar reservdelar nu. Men skönt att det går på försäkringen iallafall.

Jag återkommer när vi är frika och krya igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0