Före & Efter bild - väggen i köket



För inte alls så länge sen satte vi in ett fönster i köket, för att få in mer ljus och för att öppna upp lite mellan matsalen och köket. Men ju mer vi tänkt på det så...




blir det nog ändå bäst att öppna upp helt.




Eftersom vi ändå skulle lägga in nytt golv så drog vi ner väggen och det gjorde så mycket. Vilken rymd. Får fota nya efterbilder så ni inte tycker vi är helt dumma i huvudet. Men med det nya golvet på plats så förstår man att det såklart skulle varit öppet från början. men det är lätt att vara efterklok.

Ikväll belv det många inlägg, och vad vi gjorde i Karlstad berättar jag nästa gång. Gör en Cliffhanger på den!


Puss mina fina läsare.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det kallar jag blogga! Kul!

Köket ser superstort ut nu! Jag måste komma ut och kolla snart, det var längesen jag var där!

Japp icas blöjor ska testas, vi söker med ljus och lykta efter en som håller tätt på natten!

Missade när du ringde innan, jag var ute och gick! Imån ska jag jobba! 4 timmar bara, men ändå :-) hoppas att jag inte har för mycket amningshjärna nu!

puss puss

2010-08-31 @ 21:32:47
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Josefina

Ser jättefint ut !!!

Har hört talas om en stuga, stämmer detta???

2010-09-09 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0