- Är detta ett hotell mamma?



- Nej hjärtat det är det inte. Men klockan är så mycket så du hade ändå inte njutit av ett hotellrum med minibar, TV och framförallt nybäddad. Nu får vi sova i en garderob med madrasser på höjden och bädda själva. Frukost ingår tyvärr inte heller och toan vet jag inte var den är. 

Att tillägga på detta äventyr så mitt i natten vid två-tiden small det till med fyrverkerier över hela Karlstad/utan för fönstret och på morgonen mötte T en transa i midjekort tröja och knästrumpor. Båda leta efter toaletten. Halv 6 var vi uppe och påvägen igen. Vart undrar ni, det ska jag snart berätta för er.

Mycket mer spännande än hotellnatten eller jag menar rumsnatten i en omgjord lägenhet... Tror det var ** om det ens var det. Nya upplevelser hamnar detta inlägg i.



Kommentarer
Postat av: Adela Karlsson

Tycker om det du skrivit! Underhållande att se en del sunda saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 16:50:56
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0