Klockfynd


Kära Bois, lätt den bästa loppisen i stan. När snön låg som vitast på marken och ingen sprang på loppis passade jag på att fynda, nja nu ljög jag allt men så var det nästan iallafall. Klockan hade stått där i två veckor och på den tredje knep jag den till ett rabatterat pris, mest för att den hängt på Åsas järvägsstation här i Halland och för att det var en Wetterstrand. Fin fin klocka alltså. Sen gör det ju inget att den är stor som bara den och klockan kommer bli första saken vi hänger på väggen i vårt hus. Premiär både på väggprydnad och klocka i huset.

Min för 700:- nerprutad från 1000:- och det var den värd. Ska testa koppla in den så fort våran elektriker kommer hem från sin jorden runt resa 2. Han har det för bra!

Bild när den hänger på plats kommer plus lite andra fynd som hittats i vinter.








Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Lina! välkommen tillbaka till bloggen din;) har kollat nästan varje dag nu i evigheter på om du skulle skriva igen=) Ni ser ta att ha haft det skönt på semestern! Tack för gratulationen=) men du glömde skriva att du vann tävlingen=)!! har en vinst som väntar på dig när vi ses nästa gång!

Du förresten, Marcus har börjat städa i gamla maskinhallen och där hitta han en bänk som jag bara tänkte Lina när jag såg om du inte har nåt för dig en dag kanske du vill komma och titta med lite omtanke så tror jag den skulle kunna passa hos er!

hälsa familjen! kram

2010-04-06 @ 10:27:42
URL: http://mittlivpagarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0