Oj!

Vad många ni är som läser här inne! Glad jag blir! Kram till er alla.
Idag är det fredag! Weeeee. Ska laga god mat till min man ikväll som kommer vara helt slut efter sitt träningspass med min andra man i livet Mr G. Tänkte bjuda på det här ikväll: http://www.tasteline.com/recept/ortmarinerade_kycklingspett Visst lät det smarrigt! Får bli en kall vitlöksås til lden och en stor sallad. T han får klyftpotatis. 

Örtmarinerade kycklingspett

I helgen är det perukfest för min del, har införskaffat mig en blond wigg ala polenhorora runt 95. Vi får se hur mycket bilder det blir av detta. 
På lunchen ska jag springa iväg och göra lite ärenden, bla hämta ett par kostymbyxor från Filippa K på FACE, har äntligen hittat något för mitt presentkort. Det blev ingen klänning utan ett par snygga dressade byxor istället. 
T är nytatuerad också och den blev svingrym, så den ska jag försöka få med på bild i helgen. Tatueraren tyckte jag var en konstig tjej som gillade att min kille hade läskiga bilder på sin arm. Tyckte nämligen att skissen han ritat upp var för mesig så han fick äckla till den lite. 
Puss och trevlig helg på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0