Ny hårfärg!

Brunt på huvudet och bruntsvart i topparna, sketsnyggt! Det började med att jag hade en solblekt utväxt som jag behövde ge kärlek, men istället blev det två nya färger i håret. Jaja man e aldrig riktigt nöjd. Dom grå hårstråna försvann iallafall. Får väl ge mig på en räddning av det nästa vecka. 
Notera gärna att jag har läppstift på, ska nämligen åka iväg och sätta på mina sommardäck strax. Tänkte jag åker till x-jobbet och ser om man kan snylta till sig lite rabatt hos grabbarna i verkstan. Sen ska jag hämta min lilla tjej på dagis så behöver hon inte vara där hela dagen eftersom jag jobbar halvdag. Trevlig Valborg på er! 

Kommentarer
Postat av: Emma

super fint. man kan verkligen se på ditt ansikte att du gått ner i vikt också :)

2010-04-30 @ 15:12:23
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Känner du dig lite exposed utan läppstift kanske? ;-)

2010-05-01 @ 18:33:30
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0