Lungt på byggarfronten...


Tills nu, en liten altan som ska gå runt ena husknuten är på gång. Stomviket är på plats och nu saknas bara trallen. Men ekonomisk som man är så ska det inhandlas när Byggmax kör sin sommarkampanj och sänker priset. Så det är bara att hålla ut och titta på skelettet ett tag till. Vi hade en altan utanför altandörren innan, men klantskallen som byggde den glömde använda rostfri skruv så den var sådär snygg plus att skruvarna började klättra upp, livsfarligt! 

Känns skönt att inte ha så mycket projekt som behövs göras iår, 2010 är året där vi ska försöka hålla oss ifrån husgöra och bara njuta lite mer än 2009. det är inte säkert vi kommer kunna hålla oss ifrån att inte göra något men vi kanske inte behöver göra fem saker samtidigt. Lätt sagt kanske. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           




Kommentarer
Postat av: Jennie

Skämtar du, har ni fått riva allt det ni hade på framsidan? Men det var väl inte Tommy som hade byggt det antar jag? Har för mig att det fanns där sen innan? Nu ska den gå runt till dörren vid sovrummet antar jag? pöss

2010-04-29 @ 22:07:13
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja den var superdåligt gjord. Den var nybyggd när vi köpte stället för att höja värdet på huset. Så han hade tagit billigast möjligast. Men det bästa var att alla brädor gick till att bygga på vår brygga i Norra Näs så slapp vi den kostnaden.



Japp den här ksda gå runt till sovrummet och jag längtart tills jag kan gå ut och sola på morgonen... naken ;) hihi

2010-04-30 @ 08:43:20
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0