Vårat badrum



Häromdagen fixade jag lite i vårat baddrum. ellas skötbädd fick ett nytt överdrag ni kanske kännder igen tyget. Hade en stuvbit kvar och som passade perfekt. Min byggnadsingenjör här hemma fick visa hur jag skulle sy för att kuna få den av och på för eventuella tvättar i framtiden. Tyget fungerade lika bra här inne som i köket när det kom på plats. Nytt är även den lilla smala hyllan som kommer från ett loppisbesök. 20 kr fick jag betala för den eftersom den ändå skulle slängas. Billigt! Symbolisk summa heter det :D Nu når jag blöjorna eller dom har fått en bättre plats iallafall. Mattan på golvet är från H&M Home och passar bra ihop med griffeltavlan som jag flyttar runt på här hemma. Nu får den stå i badrummet ett tag.















Kommentarer
Postat av: Michaela

Ojdå, mössan ser ut att ha färgat av sig lite? Tvätta den i 60 grader, gärna tillsammans med color catcher-blad om du har det så blir det vitt igen! ;)

2009-09-17 @ 15:15:01
Postat av: Lina

haha ja den har nog varit med i en regnskur tror jag. Får kolla på den där grejen du tipsar om. Hur gick det på intervjun idag? p o k

2009-09-17 @ 18:25:55
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: maria

wow, vilket fantastiskt välorganiserat badrum! vårt ser ut som hej kom och hjälp mig i jämförelse. jag gillar din blogg, kul att se att andra också pysslar! /maria

2009-09-18 @ 11:45:24
URL: http://cloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0