Tatuering och besök...

Nu får jag fixa iordning här för Meja ska komma och leka med Ella och sen ska jag överaska T med en tatueringstid på Hair of the dog istan. Han ska tatueras klockan tre. Och jag ska serva med mat och vatten och sen smiter jag nog ut och går en runda på stan under tiden han blir fin. Det kommer upp bilder på armen för det är ett sjukt snyggt motiv han ska göra, men vi får se hur långt han kommer idag. Lite annorlunda än vad man sett tidigrae tycker jag. Vi får se vad T säger när han är klar. Hihihihihi!!!!


Och det är inte mig han ska tatuera på armen, jag får nog gå ner lite i vikt först för att få plats ;)


Hörs ikväll sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej så lustigt, P har oxå tatuerat sig idag!

2009-09-08 @ 21:48:19
Postat av: Jess

Spännande med nya tatuering. Och du glömmer väl inte att du lovat recept på citron/lime pajen? ;) Jag behöver en bra fikapaj till helgen! Kram // Jessica

2009-09-09 @ 21:44:13
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: Wiwi

tatuering är alltid skoj! är dom bra på det stället? lätt att få tid?

2009-09-10 @ 08:28:15
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0