Söndagsfika och Tim the man

Ikväll ska vi hem till min faster och hennes man och fika och prata om en liten idé vi har :D Vi har lite att tänka på inför framtiden om man säger så. Ett beslut måste göras och jag måste i detta fallet ha lite andra ögon och syn på det. Denna gång är det inte lika lätt att fatta det själv. Men det har om vår lilla familjs framtid att göra på ett possetivt sätt. Vi får se vad vi kommer fram till. Pirrigt och spännande.


Igår hade jag lite pysseldag här med Ella och samtidigt som hon lekte med sina dockor så sydde jag lite kläder till Naken Tim. han har varit tillräckligt nude nu så jag kännde att det var på tiden att han skulel få lite kläder. Men så svårt det var att sy byxor och speciellt tröjor till docker med opropotioneligt huvud till kropp. SÅ... jag sydde en klänning till Tim... med hårband. Fin han blev! Han ser verkligen inte ut som en kille med sina svallande lockar och ögonfransar men under kjolen döljer sig något.






På kvällen åkte vi till Frillesås för at tträffa Robin och kerstin som hyr ett hus i väntan på att flytta in i sitt hus. Robin hade lagat Buffalo Wings all american style och Kerstin hade gjort potatisgratäng och sallad. Mums! Sen kollade vi på två avsnitt av överlevarna och åt kladdkaka. Men vad hände egentligen i slutet? Kan någon snäll själ förklara vad ihelvete det var för slut?










Kommentarer
Postat av: zzara

Nej jag blev lika förvirrad som du på slutet.. men så läste jag att det var säsongsavslutning, så hoppas att det kommer fortsättning.. ganska snart oxå!! hehe =) superspännande va de!!!



Gillar Tim the man =) LINA KAN SITT GENUS!!

2009-09-13 @ 16:18:29
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0