Skrinda FÖRE & EFTER


Minns ni den söta skrindan jag hittade på loppisen i Sparbankshallen? Igår målade jag den med en färg jag hittade här hemma. Svart stod det på burken och det blev högglanssvart. Lite coolt bland allt det vita. Varför jag hade den burken kan jag inte riktigt komma på men nu tål den tuffa tag iallafall. Ella brukar natta sin docka Tim i den och hon bäddar och pysslar med han så han kan somna gott. När hon var mindre kunde hon sitta i vagnen som har en liten stol... men nu är hon förstor så nu kör hon runt med gossedjuren istället. Sötunge.













Kommentarer
Postat av: Jennie

Alltså hon är så lik sin far så det är skrämmande nästan :-D

2009-09-06 @ 13:18:22
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0