Idag ska vi ha kalas här hemma

T fyller år imorgon så vi samlar alla släktingar idag för att alla ska kunna träffas ihop. Så idag blir det nybakade Hermankaka, Limepaj och Cookies med choklad. Just nu klipps det gräs och piffas här för fullt. Fjärde födelsedagen jag är med och firar min karl. han var 19 år när vi träffades. Idag blir han lite större :D

Själv har jag samlat på mig paket under hela året och temat är som vanligt jaktprylar. det är det han blir mest glad över speciellt nu när det är jaktsäsong och allt. Han ska få en ny Helly Hansentröja att jaga och jobba i. Sen har jag hitta gamla ölglas med rådjur på som jag tror han kommer bli riktigt glad och överaskad av. Han har själv letat efter sånna glas på auktioner. Så den presenten är jag riktigt nöjd med. Sen ska han få två kökshanddukar vi får väl se vad han tycker om det haha.



Det ska bli spännande att smaka av Hermankakan gjord på surdegen som underhållit mig i 10 dagar.

 

Sara H det är ditt recept :D






den här är så god så man nästan dör... så det receptet ska jag lägga upp åt er.



Smarrigt!





Kommentarer
Postat av: Jennie

GRATTIS från oss! Jädrar vad tiden går fort. Jag trodde inte ni varit ihop så länge, det e ju 2 år sen jag gifte mig å då hade jag för mig att ni precis blivit ihop officiellt ;-)

2009-09-06 @ 13:13:02
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fast jag skyller förvirringen på min ålder!! :-))

2009-09-06 @ 13:15:12
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Mysigt med kalas.

så mycket gott du bakat.



Den sista vad heter den måntro ?



Massa kramar och ha en toppen söndag :D

2009-09-06 @ 18:39:15
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Japp!Det recepten MÅSTE du lägga upp. Den ser ju jättesmarrig ut. Husliga du Lina ;) Gillar din blogg skarpt, man får så många bra idéer. Sen skulle man gärna ta en skopa av din energi så man gör samma sak själv nångång ;)

2009-09-07 @ 13:28:42
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0