Höstigt



Känns som det var alldeles nyligen vi var iväg på semester i Tunisien, strax åker min faster och hennes man dit och ska njuta av solen. Samtidigt nästan åker Sara och Ludde till Spanien för att njuta i värmen. Bara lite avundsjuk. Själv börjar jag förberda mig för arbete och dagislämning. Hösten är min favoritmånad men jag hoppas ändå att den kommer bjuda på några härliga soldagar likt den helgen som var nu. Hoppas ni får en bra emester allihopa.

Strax ska jag in och handla lite på hajen. Kvantum här hemma har blivit superfin, men där byggs och ändras fortfarande så dom får ha lite mer tid på ig innan jag åker dit igen. Nu var det bara rörigt. Sen kommer det nog bli riktigt bra och med risk att man hittar massa nya favoriter att stoppa in i kylskåpet.

På torsdag ska vi ner på middag till läjet! Jessica och Mikael behövde lite hjälp med sitt badrum så T skulle dit och titta på det. Ska bli kul att träffa familjen Junhall/nylén igen för nu var det längesen.

Nu handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0