Godmorgon

Igår fyndade vi riktigt bra grejer från kära Gekås. Två par skor och en luddjacka och en tjockare vinterjacka. Dagissockar med halkskydd och vinter vantar och en varm låtsaskrage istället för halsduk. Tyvärr inga bra fodradebyxor för vintern, men det ska jag nog lykas springa på. Kansk behöver en overall längre fram också. Ska försöka fota så ni får se. Nu lyssnar vi på barnens glada sånger på cd som Ella skulle lyssna på nu på morgonen. Jag har skaffat mig en musiksmak nu om någon frågar. annars har jag bara sagt blandat innan men nu kan jag säga barnmusik iallafall.


I eftermiddag ska jag ta mina sprutor och sen ska jag hem och sova av det. Nu ska vi äta frukost och kanske ta oss en sväng ut i trädgården och ta upp lite fallna äpplen och bjuda hönorna på. Inte mycke måsten alltså. Lovely.

Bro bro breja.. trallalalallalaaaa


Kommentarer
Postat av: zzara

var med uppe ofrivilligt tidigt. fick hämta jennie på sjukhuset. hon hade tagit bort stygnen. hehe =)



hon planerade en visit till dig idag, men om du ska sprutas så är det nog ingen bra ide.. hehe.. jag ska iaf plugga o tvätta.. mycket roligt =) nOT!!



får se om det blir nåt annat påhitt under dagen.. =)

2009-09-02 @ 10:02:02
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Hon var här och det var så mysigt så! Hoppas ni hittade några skor. puss

2009-09-02 @ 18:22:19
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0