Bokmässa

Idag blir det bokmässan i Göteborg. Hoppas jag hittar en bok som jag tittat på lite. Har ett uppdrag med åt en vän som jag ska försöka ro i hamn. T ska på hamnmöte och iväg till sin farfar som är på sjön idag och drar hummertinor med T:s pappa. Hur spännade som helst. Hoppas det går bra för dom.

Annars är här otroligt lugnt här hemma, njuter av höstens intåg och tänder ljus och tittar på tv på kvällarna. Min sambo roar sig med Farmville när Ella somat. han som aldrig sitter vid datorn annars. Vad är det med Farmville?

rensar i garderoben inför jobb också och inser att jag måste lägga min energi och lön där inne sen. Har fyllt tre påsar med kläder som gjort sitt för et ttag. Måste ha haft för höga grader på tvätten.

Nu ska vi äta frukost och vid tolv sticker jag iväg. Egentid bland böcker.... Weeeee!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0