Vinnaren gristavlan

För ett tag sen hade jag en tävling på min blogg och ni var tre stycken som hade svarat rätt på frågorna. Den första var egentligen bara förslag på vad vi skulle döpa våra fina myskankisar till men de andra två om hur gammal jag är (27) och vilken färg vårt hus har (vitt med grå knutar).
Den som vinner som min kollega nu ska dra från tre små lappar är: 
Lurans blogg med det här svaren :
Hi, hi så underbart med gristavla, jag har bara sett kotavlor förr! Vill väldigt gärna pryda mitt kök med denna :-)

Svaren på frågorna är 

1. Fia (vilket alla kommer att föreslå då det liksom är gjutet) och den andra Med (lika gjutet det) 

2. Tja Lina man talar ju aldrig om en kvinnas ålder, men 27, snart 28?

3. Huset är vitt med grå knutar

Trevlig helg önskar
Therese
Så Therese stort grattis hör av dig till mig om din hemadress du kan skicka den till min mail på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0