Vårat fina kök


Vi kommer nog behålla så mycket som möjligt av den blå tapeten och bara måla över kaklet en gång till med vitt. Spakla igen hålen och ev lacka tacket bara. Några av kakelplattorna ramlade ner när vi drog bort skåpen men dom får nog vara så, lite shabby känsla bara. HAHA jag skojar med er. Nytt kakel och råspont ska upp på väggarna. Sen blir det skåp på en vägg och öppna hyllor på andra. Ny fläktkåpa och spis är planen. Jag skyller helt och hållet på elektriker Niklas att det ser ut som det gör i vårat kök.

Egentligen varför det ser ut som det faktiskt gör nu och varför vi ens började med detta var att jag ville ha Bacon till frukost i lördags, men vår kolfilterfläkt har helt lagt av sen en tid tillbaka och så fort man steker något så luktar det i en vecka. Så T blev så sur att han drog ner allt och fläkten ligger nu i trädgården haha.

Baconen smakade extra gott :D









Jag har skissat och T snickrar så jobbar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0