Se upp!

Idag har jag skickat iväg min fina sambo på älgpremiär i Dalstorp. I tre dagar ska han gå upp ännu tidigare och sitta och huttra i ett ragligt torn någonstanns i någons skog utan mobil eller kompisar. Helt ensam gör han detta frivilligt. Han andra lagmedlemmar är visseligen där men kanske sisådär någon halv mil bort åt höger eller vänster. Vid halvtid samlas dom om inte någon skjuter något dvs. Då firas det med fika. Det är ändå en ganska skön hobby eller livstil kanske man kan kalla det. T får tid att hämta inspiration och energi och sprudlar likt en pojk som hittat en-hundralapp-och-får-göra-vad-han-vill-med-den-sen-energi när han kommer hem. Hoppas det är hans tur i år att få fälla älgen, det hade varit kul för han. Om inte annat så har jag skickat med den stora kameran så han kan underhålla sig med att ta vackra naturbilder från sitt torn. Hoppas kunna bjuda på några här  sen.

Ella ligger och sover och jag surfar runt lite på olika bloggar och hamnade tillsut på blocket. Klockan 13.06 la en tjej ut ett skåp, lite senare köpte en annan tjej det! JAG! Det roliga är att det står precis brevid T:s jobb så han kan ta med det hem från jobbet på onsdag. HAHA har man ingen älgjakt att sitta vakt på så får man skaffa sig en annan sorts jakt.

Förstår ni att det här skåpet är 162 cm högt, 100 cm bred och hör nu 40 cm djupt. Exakta måtten i mitt badrum. Ni förstår säkert om jag är lite glad, Hoppas bara det är lika fint som på bilden irl. När jag ringde T och berättade att inte behöver snickra ihop ett skåp längre hörde jag hur han log i mobilen. Dubbel glädje :D





Tycker iof att den blå färgen är rätt härlig men den färgen har jag ju i sovrummet. Tänk er handdukar längst ner. Shampoo och fula badrumssaker i skåpet och fina ting i glasskåpet. Lådorna kommer jag fylla med hårnålar och hårsnoddar. I'm in löööve with a...


Kommentarer
Postat av: L-L

Vad kul att du är med i min utlottning! tack för fina ord!



Kram L-L

2009-10-11 @ 21:43:51
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com
Postat av: L-L

Vad kul att du är med i min utlottning! tack för fina ord!



Kram L-L

2009-10-11 @ 21:44:24
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej !

Letade fina böcker i lördags.men hittade inget som kändes rätt..tänkte oxå få igång lite krativitet hos mig.

Kanske finnes jag lite sånt kul när jag är på malta. Tid lär jag ju ha när min vardag kommer se lite annulunda ut där borta. :)

ha de gott, kul me nya skåpet! ;D

2009-10-11 @ 22:27:00
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

woooow viket badrums skåp :)

Hoppas att det ska passa :)



Ha det finast kraaam

2009-10-15 @ 20:39:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0