Nästan nysprayad ;)




Denna rakspegel var en av de saker jag sprayade för några helger sen. Den ska hänga på hatthyllan som vi ännu inte har... Det blir rätt bra när man sprayar. Det fulaste fult kan bli finaste fint av lite matt vit färg. Sitter en gammal krok längst upp som man kan hänga ett snöre i.



Klicka för att visa Megabild! 10 st ankarkrok retro oanvända

Ankarbeslagen är stommen i hatthyllan kan man säga och jag har letat och letat och letat. Haft koll på Tradera och runt om i olika webbshoppar på dessa svårhittade ankarkrokar. Så igår under Bonde söker fru-premiären hittade jag 10 st för 79 kr med frakten blir det 11:- styck och dom vi hittat innan har kostat 55 kr styck och därför har vi väntat. Ni förstår min lycka. Tack Linda Isaksson för att du tog upp halva Sveriges Traderare från mina krokar. :D

idag har jag haft en helmysig dag på stan. Trodde jag skulle vara med Ella idag men sopen jag blev när jag fick åka hem istället eftersom det går så bra med inskolningen. Jag som nästan hade vant mig vid att jag också gick på dagis. Men istället för att åka hem och vara där till klockan två åkte jag in till stan i jakt efter ett par byxor. Smet in och pussade på min T som är på Kvantum och snickrar. han ville äta lunch vid tolv så då gick jag upp till min faster som jobbar på ungdomsmottagningen och pratade med henne en stund och då frågade hon om vi också kunde äta lunch ihop. Mysigt. Påväg till Café ströget så stötte jag på Sara och Ludde som också var hungriga så det slutade med att vi alla åt ihop. Supermysigt. Sen gick jag in och beställde en klipptid till min långhåriga sambo och åkte och hämta en trött men glad dagistjej. Hon satt och ritade och det hade gått kanon idag. Hon hade dansat och ätit bra och får gå dit även imorgon fast hennes fröken är ledig så det andra fröknarna tar hand om henne då.

Nu ska det bli spännande att se hur T ser ut i håret. Hans frisör är bra på att hitta nya stilar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina grejer du gör! :) Du verkar vara så kreativ. Var får du all din energi ifrån?! :S /Emelie

2009-10-08 @ 18:12:49
Postat av: Jennie

Skönt att det går så bra för Ella på dagis! puss

2009-10-08 @ 21:22:23
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Massa mys va det idag =)

Det är en duktig liten Ella ni har :)

Puss puss

2009-10-08 @ 22:36:11
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej hopp Linisen!

Så härligt att det går så bra för eran lilla på dagis! men jag förstår vad du menar med att du också vande dej vid att gå på dagis. Tyckte det var jätte tråkigt att man inte längre fick sitta på golvet med alla barn och leka längre. Men men... Skönt att det funkar bra iaf.

Har förresten röstat på dej nu!! Följer din blogg slaviskt så jag hade ju inget annat val haha!

Lycka till med köket!!

Förrsten så är ni välkomna hit när ni vill. Är ledig mån tis och varannna ons om ni inte har något för er.

Kram!!

2009-10-08 @ 23:00:23
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0