Drömmar om ett badrumsskåp...



Det här fina fönstret står utanför dörren och luftar sig lite i blåsten. en dag ska jag måla det vitt och T ska få byggain det så det blir ett badrumsskåp med plats på sidan till ihoprullade handdukar. Vi har ett ganska litet baddrum så det gäller att utnyttja alla utrymmen till max. I skåpet vill jag bara ha det mest nödvändigaste och min fina läkemedelsburk. Var tvätten ska ta vägen har jag inte riktigt kommit på ännu. Nu har vi en korgmöbel men det blir så himla mörkt där inne med den och den fylls bara på med massa onödiga saker.

Helst skulle jag bara vilja ha ett hem med det mest nödvändiagste och finaste. Slänga bort allt man inte använder och som bara ligger och tar plats. Men hur man än rensar och slänger så samlas det bara på med nytt. 

Märkligt det där ;)

När jag flyttade hit till huset gjorde jag faktiskt så att jag bara tog det viktigaste ur min lägenhet och slängde resten. Mina kläder, möbler och lite små minnes saker var det ända som följde med. Fantastisk känsla.

Påbörjade en rensning i min garderob igår och det är nog första gången jag går igenom den så noggrant, innan har jag tänkt att den kommer jag att använda... men man gör ju aldrig det. Jag tog mod till mig och fyllde kasse efter kasse och nu hänger det fullt med tomma galgar och det känns underbart och befirande att släppa ut den där hålla-kvar-i-omorärna-kanske-blir-modernt-igen-och-när-jag-gått-ner-i-vikt-tanken.

It will never happend.

Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0