Bilder...

skulle det vara här nu! Men när jag skulle lägga in dom så frågade datorn om jag ville formatera min kamera istället så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska se om jag kan lägga in dom på jobbet eller om det är kört. Fotade en söt padda utanför dörren innan haha. Padda här? Hoppas inte ankorna ser den.


Har ju massa fina bilder att visaer på hur det går i köket. Ikväll är det Roast på Berns, älskar det programmet. Föresten min väska gick sönder idag så jag gick faktiskt in med den till Gina eftersom det var rätt så nyligenn jag köpte den och vet ni vad jag fick pengarna tillbaka, men nu har jag ingen väska. Fick en plastkasse. Kunde ju behållt den om den inte var utsmyckad med dragkedjor och en hade ju gått sönder så nu var den mest trashig. Pengarna ska jag spara till jag och Jessica ska till Göteborg. Idag bestämde vi oss för att ta en liten minisemester med hottel och bubbelbad med shopping.

Lovar att det ska bli lite bättring här med inlägg så fort jag styrt upp min nya vardag med kameran, rutiner och mindre ombyggnationer här hemma på kvällarna. När köket är klart ska vi inte göra så mycket mer... men då är det nog jul och sen kommer vi vara lika rastlösa som vanligt när januari/februari kommer.


Hoppas ni har en skön kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0