Stumpans julklänning

 

Igår vann jag en söt auktion på Tradera. Den här lilla klänningen i strl 86 för 29 kr + frakt ska Ella ha under julhelgen.

Tycker den var hur söt som helst. Tänk er en liten kofta till och vinröda strumpbyxor till det. Handlar ni också på Tradera? Jag vet oftast vad jag letar efter och bara för att man vet det så finns det inte i butikerna just då när jag har tid att leta. Men på Tradera kan man hitta allt och oftast något liknande bilden i tanken. Det är nästan så att jag skulle vilja ha en i min egen storlek också faktiskt. Love it! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin S

Den är ju helt underbart fin!

2009-11-13 @ 23:37:08
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0