Ny säng







Hjärtat har fått en ny mysplats. Vi har hittat en gammal träsoffa som bara är 1,45 lång. Helt pefekt i ett sovrum. Kanterna är så höga när man drar ut den så Ella kan redan nu ha den som säng. Vill hon så kan hon klättra ur den för den är så låg. En perfekt säng och nu får hon lite mer plats att röra sig, tycker spjälsängen är för liten för henne. Vi har två breda brädor till den som är själva locket om man vill göra om den till en träsoffa sen. För tredje gången i detta inlägg ska jag nu använda ordet perfekt-sliten. Så snygg att jag bara inte kan måla den vit.

Vår för ynka 100 kr. Jag hade kunnat betala en 0 till faktiskt. Underskatta inte loppmarknader säger jag bara.
mamma hade lite gamla sängkläder som mormor hade i vitt som jag ska sy om så det passar Ellas säng. vissa hade tom mormors brodyr på. Nu blir  nog mormor glad där uppe att hennes barnbarnsbarn ska sova i hennes sängkläder, mindre glad att hennes mamma klipper itu dom kanske.


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

HELT underbar säng soffa :)

Grymmt kap :)

Grattis :)

Trivs hon att sova där ?

Riktigt fin fond tapet :)



kram

2009-11-08 @ 12:50:40
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0