Var är Maja?

Idag stod Knuff helt själv på gården! Han verkar orolig och sökande. Det ser inte ut som något brott har begåtts mer som att Maja gett sig av frivilligt. Dax för ankungar tro? Jag frågade Knuff men han vill inte ge mig något svar som vanligt. Anatgligen vet han inte heller för när en Ankhona ska lägga ägg vill hon vara ifred och Ankpappor kan bli tämligen argsinta under denna period och vilja ha sin fru ifred. Svartsjuka finns även i djurvärlden. Men hon kommer vilja ha mat så förr eller senare kommer hon visa sig för att lika snabbt försvinna igen.

Det piper i hönsgården också... Hoppas hönan gör sitt jobb denna gång.

Kyckling här inne mår prima, Hon/han börjar picka själv och är nyfiken.Jag känner mig stolt att jag klarade av dom kritiska dagarna, mina förhoppningar är att släppa ut hon/han till dom andra sen.


Det var lite om djuren härå.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du bestämt dig för namn än?

2009-05-26 @ 14:23:56
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0