Så fort luckan är öppen...



så smyger en liten tjej dit och petar på on/off knappen. Igår satt jag nämligen och undrade om jag hörde spöken som spelade piano. Hörde ett dovt spelande men kunde inte lista ut var det kom från. Då hade Ella satt igång DVD:n.
Har jag berättat att våran granne hör röster och att någon knackar på hennes ruta när dom är här. Tydligen så har hon kollat upp att här har legat en herrgård och i vår slänt har det varit en sjö. Grannen säger sig vara synsk och kan höra när dom håller fester och tjoar och tjimmar som hon säger på sin skånska. Typ jag ser Ronja Rövardotter framför mig. Hon kan även känna matos lukt i tid och otid på nätterna. Lite coolt tycker jag.
Men dom håller sig borta på hennes länga här har väl legat ett hönseri och sånnt kanske...

Själv har jag spått mig flera gånger och det var det häftigaste jag gjort, ja förutom förlossningen då bar det var j uen jävla resa för kroppen och hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0