Sa jag att det var mycket folk?

Anders Medin är glad över sitt fynd, en äkta handknuten matta från Pakistan. - Jag gav 40 kronor och den är värd 1 500 kronor. Jag frågade säljaren om hon inte ville ha mer betalt, men hon var nöjd med 40 kronor.

Bild Hallands nyheter

Hittade en artikel i HN precis om storloppisen som jag och Larssons hade bord på. Visst känndes det som att det var mycket folk ett tag men inte såå många som bilden visar. Mitt bästa fynd var nog skrindan för 30 kr. 



Har bestämt mig för att måla den rosa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hopp! Tänkte ju att jag skulle komma o hälsa på dej nu i veckan. Men jag får se om jag verkligen hinner det... Kanske på torsdag om du är hemma då.



Va roligt att hon börjat stå själv! Gry har nästan precis börjat resa sej mot bordet. Men helt plötsligt så står hon iofs upp mot allt! Ingenting får man ha ifred längre haha.



Den där stora loppisen som du var på i lördags... Var den bara då eller är den fler gånger? Skulle ju tvunget gå det där 20km Hoffman-loppet och få världens träningsvärk i flera dagar så jag missade den.



Hoppas ni mår bra! Vi hörs av!

Kramar

2009-05-19 @ 18:36:19
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Lina

va fin skrindan var förresten!!

2009-05-19 @ 18:38:49
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0