regnet det bara öser ner...

och jag älskar det! Efter sol så är det skönt med lite ny energi i form av regn. Idag ska jag och Ella städa gaderoben inför sommaren och damma av lite gamla plagg och ta undan en del plagg som bara hänger. Sen tänkte jag ta tag i alla lådor i badrummet och städa ur dom och se vad jag faktiskt har. Köper alltid tandkräm i tron att den snart är slut och att vi inte har någon extra på lager. När vi typ har 5-6 tuber som bara ligger här och väntar. Lite organisation TACK.

Idag sov föresten både jag och Ella fram till halv nio. Fatta ingenting. Satte på tv:n som vanligt och då var Vakna med det Voice nästan slut. Men vi kom mitt i en musikvideo som tur var så Ella fick dansa lite som hon brukar på morgonen. Skaka rumpan och vänta på vällingen.

Annars blir det att börja tänka på vad som ska med i väskorna till resan. Borde åka in och kirra lite mediciner och vad var det Ludde sa, sprit till händerna. T ska la ha sitt Colombia snabbkaffe och gud jag kommer säkert glömma massa saker, men fan skit i det det är semester och allt löser sig. Får inte glömma extra våtservetter... och pass... och  tandkräm och...

Dax att ta tag i dagen.

Katten just D! Visste det var något ;)

Lina (A) hur många vinare blir det på dagarna 7 juni-14 juni? Ringer dig om detta men Leo vill till Brunnsberg har han sagt, Det var nått om någon brud han hört rycktas om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0