Lite förvånad kan man säga...



Tog ur tvätten innan idag och hängde upp den precis som jag brukar. När jag kom till en av de få vita tröjor jag har såg jag något helskumt. Hela tischan var full av nääästy fläckar. När jag la in den var det max en eller två barnmatskladdar på den. Nu ser det ut som någon torkat upp något äckligt med den haha. kan detta hända med en nytvättad tröja? Okej jag är ingen hejjare på att tvätta eller så men jag vet en sak och det är att det ska bli rent efter en timme inte som nu komma ut smutsigare än smutsigast.

Otroligt!

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

haha det där var skumt??? kan det vara trycket på tröjan som gjort att det blivit så??? hade lämnat tillbaka den!!! =)

2009-05-12 @ 23:32:47
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Våran vita tvätt kommer ut med gråa ränder på.. Funderar på vad dom pysslar med på tvättmaskinsfabriken egentligen. Jättekonstigt är det iaf. Hade du något mer i maskinen än den då?? Jag är helt kass på att tvätta, oftast är det Tobbe som gör det. Frågade en expert (mamma) om ränderna, men hon fattade ingeting, hade aldrig hänt henne antagligen... Mammor vet annars allt!

2009-05-12 @ 23:45:56
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Sara Larsson

Tack Lina!! du är en ängel!!! världens bästa =)

Längtar såå till Tunisien nu trots att det känns som en evighet...

2009-05-13 @ 08:53:11
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0