Jobba!

Idag ska jag jobba lite eller vi ska ha en KREA-dag. Då brukar vi hitta på något allihopa på byrån och föröka lära oss något nytt. Ibland är det föreläsare med övningar eller så sticker vi och gör nått kul ihop. Kommer bli supertrevligt och det brukar alltid vara väldigt givande dom här dagarna. Vi ska träffas först och äta lite gott på Stinas vid havet.
Ella är hos farmor hela dagen eftersom vi håller på till 5 och sen stannar jag kvar i stan och T kommer in och möter upp mig. Då ska vi ha lite myspys ihop utan barn och massa husgöra :D Vi funderade lite på en femkamp på Lisan men det är om det är öppet. Spänannde dag kommer det bli!

Imorgon blir det kul för T också han ska hjälpa mamma och pappa på havet. Dom ska dra ruscher utanför Varberg. annars är dom i Bohuslän men nu på våren fiskar dom runt omkring här också. Ts pappa har åkt iväg på en herrmiddag till RYSSLAND av alla ställen. Tror han är nere och hejjar på Marlena eller vad vår svenska sångfågel heter.
Vi får alltså hoppas att det inte blåser för mycket imorgon för Ts skull. Samtidigt som han fiskar med mor är jag med Elin på Sparbankshallen och säljer loppisgrejer. Så kom förbi vettja! 10-16 är det öppet!

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0