Inspiration till trädgården





Idag åkte vi till Åkrabergs trädgård som ligger ganska nära oss. Jag minns att jag var med mamma där en gång när jag var liten bara och det har hänt massa på dom åre :D Där fanns hur mycket som helst att titta på. Tror verkligen där fanns allt. Vi gick runt och titta länge på alla avdelningar och lät oss inspireras. Hittade lite fina träd och blommor som vi inte vet var vi ska sätta men som vi bara vet att vi vill ha. haha



Dom föder upp fisk till dammar också och där fastnade min man. Det slutade med snälla... snälla.. jag kan väl få...



en Koifisk eller två... - JAJAJA



Ella fastnade också vid ett ställe, hon såg en anka som hon gullade länge och väl med.



Det blev tillslut två murgrönor som ska få klänga på våran brunn. Tror dom kommer trivas bra där.

Väl hemma var vi fulltankade med nya idéer om trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0