Igår så...

somnade Lilly in i T:S hand. Jag hann inte hem. Känns jobbigt att hon inte klarade det, men vi gjorde vad vi kunde iallafall. Lilla söta kycklingen. T städade ut allt och grävde ner henne innan jag kom hem. Mycket snällt så slapp jag se det. 

Däremot så släppte vi ut den andra pigga kycklingen ihop med sin mamma i uteburen så dom fick gå i gräs. Vi tog med hennes ägg också så hon kan ruva lite när hon vill för hon e nog lite knäpp som snart har ruvat i en månad eller mer. 

Igår hade jag iallafall en bra dag på dagen. Var på stan med Jessica och Nellie. Vi åt lunch och kolla lite i butiker. Sen åkte jag vidare till min Farmor o Farfar och satt där till klockan sex. Alltid mysigt att träffa dom. Två härligt pigga 84-åringar som spelar golf och reser utomlands. Så vill jag med ha det när jag blir gammal. Ella lekte med Molly, mina kusiners hund som Farmor passar. Så hon var ju lyrisk och ville knappt åka hem. 

Idag blir det återbesök till bilbesikningen och lämna tillbaka två filmer... måste bara se klart en av dom för jag råkade somna lite igår. Känner mig väldigt utvilad idag. Ikväll ska det tvättas och packas lite inför den stundande Sweden Rock och Tunisienresan. Det gäller att synka kläderna där... jag känner att jag kommer få börja med att tvätta min killes kläder så fort vi kommer ner till solen. Han äger inte allt för många sommarkläder och en vecka på SRF dammar lite. När han väl kommer hem så blir det bil direkt upp till Landvetter för SEMESTER! En vecka kvar... 


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Nej vilket tråkigt besked du kommer med :(

ussssh.



Massa kramar

2009-05-29 @ 23:39:15
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Jennie

Känns overkligt att vi snart ska ner till solen =) Idag blir det sälklippan för att få lite färg så jag inte bränner mig sönder och samman när vi kommer ner till TUNISIEN =)=)=)=)

Om jag hinner i veckan så kommer jag ut en sväng till dig och Ella. Puss puss

2009-05-30 @ 10:43:46
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är så välkommen, jag har själv gassat så gott jaghar kunnat idag :D

2009-05-30 @ 12:48:45
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0