I städartagen...

Igår gick tvättmaskinerna fulla här och min gaderob är nu hälften så stor. Som jag har röjt där inne. Tre stora kassar som ska in i förrådet. Kommer inte slänga kläderna, kanske fyller jag i dom igen eller som med en del av det också kommer i någongång. Troligen inte men man kan ju få hoppas. Nu när jag fått en bättre överblick så märker jag att det är tröjor jag ska titta på vid nästa shopping. Så ska det handlas något så får det bli sommarlinnen och fina toppar inför den nalkande sommaren.
´
Fick ihop en liten lista igår också på bra att ha saker till resa. Tar gärna emot tips på bra att ha saker när man reser utomlands med barn, någon av er kanske sitter inne på några fiffiga.

Idag ska jag fortsätta här hemma. Ska ta tag i Ellas rum tänkte jag, därinne är det grejjer överallt, saker som ingte ska vara där. Moppen står kvar, vi har fått några riktiga skambud och då kan vi behålla den själv. Så vi får se hur det går, antingen får vi sålt den eller inte. Men ur rummet ska den och jag får se om jag kan hitta något bra ställe att ställa den på så länge.

Idag känner jag mig lite extra kär i min fina sambo också. Härlig känsla. Han ska föresten iväg på lerduveskytte med nya jobbet ikväll. Dom andra hade tydligen aldrig testat det, tror inte T har nämt att han har jaktlicens och så... Men det är klart när man inte har sitt egna vapen kan det ju gå lite hur som helt. Det är var han säger när jag glänser på skyttebanan på Liseberg iallafall :) Fel inställningar på grejjerna och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0