Godmorgon sol

Du hörde min önskan om att lysa på odlingarna va? Bra att du dök upp.  Igår fick jag ett ryck och röjde ut allt i ellas rum. Vilka planer jag har där inne. Men vill inte avslöjda dom riktigt ännu. Ska iväg idag med mamma och Jan-Eric och se om jag hittar lite saker till det, resten ska  Ella få önska sig när hon fyller 1år. Så idag blir det IKEA för hela slanten.
Men fört en loppisrunda, det är mitt och Ellas lilla lördagsnöje. .

Igår efter att vi fått ut lite i förrådet och proppat min bil full med gungor, selar och babysitters som Ella är för stor för nu och som mamma lovat ta hand om efter som vi inte har utrymme till det än så åkte vi in och köpte ne pizza på Campino. Gott det var.  Jag fattar inte var tiden tar vägen, helt plötsligt var klockan 9 och vår kväll började... Men som vanligt så suger utbudet på Tv:n på fredag och vi ångrade oss snabbt att vi inte hyrde en film istället. Jag drog fram några tidningar efter att T bläddrat igenom kanalerna och hittat filmen Loser som jag tror gick på trean.

Önskar er en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå tjejer :)





hittade ni nå på loppisen ?





Låter soännande med projketet på lill tjejens rum :I)

2009-05-09 @ 22:34:18
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0