Det utspelas ett krig här hemma...



I helgen har det spelats spel. Det mörkblåa TP-spelet rotades fram... Jag vill förtydliga att det var det MÖRKblåa.
Vi orkade inte spela klart det helt och dagen efter var spelet nerpackat! Jag spelade inte med rosa tårtan och det kan vara anledningen till det. Sa jag att det var det mörkblåa spelet.

Att spela spel är mycket underskattat.

Har ni några favoritspel som ni kan tipsa om, skulle kunna tänka mig fylla på med lite nyare SVÅRARE spel i framtiden ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Kul med sällskapsspel ja! Mitt tips är "med andra ord" absolut inget svårt -bara hysteriskt roligt!

2009-05-25 @ 23:25:50
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Martina

Å du Lina som har så fina bilder på din blogg. Antar att du har photoshop? Det har inte jag :( Skulle behöva hjälp med en liten grej, om du har lust?

2009-05-25 @ 23:27:49
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0