Det händer inte mycket i Torpa idag...

vi myser mest och kurar in oss i soffan, leker lite med olika färgglada DVD-fodral och läser några Allas som jag fick av mamma igår. Regnet vill inte sluta ösa ner här och jag oroar mig lite för mina plantor faktiskt. Kan man få för mycket vatten på dom? Igår var jag och en trött Ella hemma hos mamma och hämtade resvskorna och min gamla ugn från Micki-leksaker. Har lite nya planer i Ellas rum.

Jag har en otroligt söt video som jag måste visa er också...  håller på att ladda upp den nu!







Ella lekte sig helt slut på att köra runt med min gamla nallevagn. När den kom ner från vinden var hjulen helt skeva men med en skruvmejsel så var dom som nya igen. Roligt att mamma sparat på leksakerna jag hade när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja du har väl inte slitit ut din leksaker, eller? ;-) kram

2009-05-08 @ 20:02:37
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0