Bilen gick igenom!

på en hade han kollat dimljusen, mendet var ju inte riktigt det som var felet från början utan att hela ljusskiten satt löst ochhängde på sniskan när man öppnade motorhuven. Det  missade killen kolla. Men såklart var det ju åtgärdat. Han ville nog hem och fira helg. 200 kr på sisådär 1 min. Det är ingen dålig timpeng :D

Idag har jag också fixat lite morsdag-gåvor till mina mammor runt mig. På söndag börjar vi dagen med att åka ut på havet och sen avsluta med grillning på kvällen. Dax för mig att ta på mig bikini tror jag. Har varit dåligt medsolande för min del, men det ska det bli ändring på banne mig.

Trevlig helg på er och glöm inte kommentera då och då...Jag ser er men jag hör er inte :(

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

hör du mig??? kooo koooo hallåååå heeej =)

2009-05-29 @ 23:58:47
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag tycker jag brukar göra mig hörd iaf :-)

2009-05-30 @ 16:04:29
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0