Onsdagens fynd



En stor glasburk, ett snyckeskåp till badrummet, en halv kopp, fyra gamla Rörstrands tallrikar design "Greta"  med gulddekor och en superfin handstickad pläd till Ella när hon åker vagn.

Burk 15 kr Skåp 30 kr kopp 5 kr tallrikar 10 kr st och pläd 20 kr




Hyllorna i vardagsrummet har kommit upp och jag är så supernöjd. Min fina IKEA häst passar perfekt.



Burken fick värmeljus i sig och en liten tag som jag stämplade med bokstäverna L, J, U, och  S. Vi gör j uav med en del ljus varje kväll och varför springa och hämta nya i köket hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

SMART!!! sån där för ljus skulle jag med behöva...



du är så fiffig =)

2009-03-06 @ 14:12:49
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0