Tjejsnack och Robinsonpremiär



I lördags var jag på galejj igen och denna gång i Tvååker. Det var Millas tur att vara värdinna och jag kännde mig verkligen som en av deltagarna i "halv åtta hos mig" så gott var det. För jag gissar att det mesta ändå ganska gott som dom äter.Jagfick receptet och har t o m köpt alla ingridienser så så fort jag har två timmar över så ska jag brassap å spisen och göra en Millagryta. God efteråt fick vi också, kommer inte ihåg vad den heter men det är frukt i ugnen med vit choklad över... När väl Robinson började så varman så mätt att man inte kunde förstå hur hunger känndes och vad dom lipade över där nere. Tyckte det var ett rätt svagt premiäravsnitt men jag kommer följa det troget som alla andra avsnitt av serien. Innanvi åkte hem bestämde vi oss för att samla ihop lite pengar till olika olika aktiviteter eller resor som vi kunde åka iväg på... Det spånadesganska bra men jag satte ner foten när vi kom till vandra i berg och grejjer... och sen satte alla ner foten förutom en då när det blev tal om att kanske åka på en schlagershow... Okej att det är kul att lär sig nya grejjer men schlager nääää och gå kan jag redan.

Tack Milla för en toppenkväll! Hur ska du toppa detta Tina ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0