Tisdag och förkylning i kroppen...

Idag är det Jill och Meja dag... egentligen. Men fick ett mess imorse att lilla Meja var hängig och hade feber. Själv fick jag ont i halsen igår och idag är jag tung i huvudet. Så det var väl bra för alla inblandade att det inte blev någon långpromenad idag. Är ganska ruggigt väder ute. Jag har ingen lust alls att bli sjuk nu, vem vill bli sjuk iof men har så mycket på tapeten så det passar inte nu.

Imorgon är det ju loppisrunda och på torsdag är det permanentdax och BVC-koll med Ellan. På lördag ska jag hem till Lina och så ska vi dricka lite vin (mitt i dieten ;) så det ser jag fram emot. Då blir det med all säkerhet utgång i Varbergs stad. Och vad som händer då det vet man aldrig.


DAG 5

Inte mycket att rapportera idag mer än att jag måste skärpa mig med vattnet. Dricker på tok förlite.
Idag blir det mest leka titt-ut och myspysa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0