Snart så...


är halva pusslet lagt här hemma invändigt iallafall, eller pusselbitarna kommer en och en på rättan plats. Igår var det Jollys tur och vår nya tv-förvaring kom upp en bit från golvet. Tv-förvaringen är ju ingen sexig möbel direkt, så det blev en stilren fyrkantig sak så herrn i husets baslåda fick rum. Jag ville ju så gärna ha det vita PS skåpet i plåt men tydligen så blir det inte "så väldans bra ljud" om basen står i den. Okej får väl ge mig där. Ska vara glad att den gråa lådan är borttrollad ihop med DVD:n och digitalboxen. Lite mer spännande bilder kommer när jag fått pyntat lite.
Då ska jag fira det hela med att fota med min riktiga" kamera som är hemma igen efter en stund hos farbror laga-mig-doktorn. Hela displayen hade mystiskt gått sönder. Så jag kan glädja er med lite bättre bilder snart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0