Shoppingstopp!



En sväng till Hebergauktionen... bara skit åkte till Kungsbacka auktionen samma där. Börjar man bli för kräsen? Eller är det så att man börjar få koll på saker och ting... tål att tänkas på. Men ingen av oss blev förtjusta eller ville buda på något så vi begav oss till Claes Ohlsson för att kolla på sågar :D wiii! Efter lite övertalan gick vi in på Kungsmässan. Det slutade med ett köp och ett gemensamt beslut om rosa kuddar till vardagsrumssoffan.
Det otroligt nödvändiga köpet blev örontopps från Claes Ohlsson för 10 kr.

DAG 3
Åt müsli med lättfil till frukost, salladslunch med T som sa att han inte ville äta på en lunchbuffé med stor skylt ät så mycket du vill och ha en tjej som drack en bantarsmoothie vid samma bord. Så jag blanda mig en egen sallad med lite thai, keso, sallad och kyckling. Dag tre brukar vara rätt tuff men eftersom jag fuskat lite idag så antar jag att det kommer bli tufft i veckan. Det är ju trots helg och jag har varit själv både lördag och söndag kväll! Är man två är det lättare att sitta hungrig. skyller ifrån mig hIallafall är... T:s dax att roa sig och skaka rumpa. Ikväll är han på Skandinavium och kollar Judas Priest ihop med några andra tusen danssugna rockers!. Jag roar mig med Beck och datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0