Morgonpigga



Vi vaknar bara tidigare och tidigare... kl 06.00 vaknade fisen idag. Men konstigt nog så gick det rätt bra att gå upp. Måste vara ljuset och att det är så fint väder. Annars så är jag väldigt trött den tiden på mornarna. Idag ska vi in en stund till stan nu på morgonen, sällan man behöver vänta in att klockan ska bli 10 så affärerna kan öppna. Så vi leker lite här istället.
Jag har försökt få av överdraget till sulkyn och lyckades bannemig. Tänkte den måste ju gå att få av eftersom det sitter tvättråd i kanten.



Har synat den noga nu och jag ska banne mig göra ett försök. Så ska se vad dom säger inne i tygaffären i stan.
Lyckades ju knåpa ihop den här med fast beslutsamhet.



Med fast beslutsamhet kommer man långt eller mer högt kanske.



Kommentarer
Postat av: Martina

Oj vad fin vagga! Jag letade som en galning på blocket när Hugo föddes, såklart vill man ha en riktigt billig som även är oanvänd ;) Kom aldrig på tanken att sy en själv! Hur får du tid till allt?

2009-03-24 @ 09:59:07
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: zzara

Tror att du kommer lyckas superbra!! Ser med spänning fram emot resultatet =)

2009-03-24 @ 13:39:50
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Emma Wikner

Är hon ett fan av Bert? med tanke på strumpan ;) hon är så söt eran lilla tjej, hoppas jag får se henne nångång i verkligheten! Du kommer säkert göra ett bra jobb med vagnen! Vet du, imon ska ja på bois second hand, allt tack vare dig ;)

2009-03-24 @ 17:03:28
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Lina svarar

Ja det är bara att titta in här du går väl förbi med hundarna, i vår kommer vi bo i trädgården också. Så välkommen så. Kul att man kan inspirera till loppisrundor. Hoppas dom har något fint! Du får blogga om det sen :)

2009-03-24 @ 17:33:47
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Sara H

Hej! Tack för det fina kortet!! Ser att lilltjejen passar finfint i Linköpingspyjamasen!

2009-03-24 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0